Handelsbetingelser

Her på siden findes vores generelle vilkår

Generel information

Du handler med:

 

HipZen V/

Universal meaningful golden jewelry

Brunemarksvej 4

3490 Kvistgård

 

Hvis du oplever problemer ved brug af hjemmesiden er du meget velkommen til at kontakte vores kundeservice:

Mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tlf: +45 28308488

Betaling

Alle priser er angivet i danske kroner (DKK) og er inkl. 25% dansk moms.

Vi accepterer betaling med Dankort, MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron, JCB, American Express. Alle betalinger foregår gennem Nets.

Først når din ordre er blevet behandlet og afsendt, vil din betaling blive trukket på din valgte betalingstjeneste. Der kan aldrig trækkes et større beløb, end det du har godkendt.

For at beskytte dig og vores andre kunder mod bedrageri og opretholde et højt sikkerhedsniveau, kan vi gennemføre vertifikationscheck. Vertifikationschecket kan omfatte de data du sender når du afgiver din ordre.

Bestilling

Online-shoppen er åben 24 timer i døgnet, men kan dog være lukket som følge af vedligeholdelse.

En bestilling som er afgivet på offentlige fri- eller helligdage, vil blive behandlet den følgende hverdag.

Varer bestilles ved at trykke på knappen ”køb” ved produktbeskrivelsen. Tryk ”Gå til indkøbskurv” for at se listen over de varer du har udvalgt.

De varer, der er lagt i indkøbskurven, er ikke bestilt, før du har trykket ”til kassen” og dine betalingsoplysninger er indtastet og godkendt af Nets.

Du skal ved købet accepterer Hipzens handelsbetingelser. Du opfordres til at læse betingelser grundigt igennem.

Efter afgivet ordre vil du modtage en automatisk ordrebekræftelse på mail. Bemærk at din ordrebekræftelse kan havne i spam/uønsket mail, så tjek gerne her hvis du ikke modtager ordrebekræftelsen.

Vi forbeholder os ret til at annullerer ordren, såfremt det ikke er muligt at levere den bestilte vare. Vi underretter dig, hvis dette er tilfældet og returnerer enhver betaling du har foretaget.

Vi forbeholder os ret til at rette eventuelle fejl, unøjagtigheder eller udeladelser og at ændre eller opdatere informationerne til enhver tid uden forudgående varsel. I tilfælde af en prissætningsfejl på en vare du har bestilt, vil vi naturligvis underrette dig og afvente din godkendelse af den korrigerede pris, inden vi lader handlen gå igennem.

Fragt og levering

Vi bestræber os altid på hurtig levering, forventet leveringstid i Danmark er mellem 1-3 hverdage. Ved eventuel længere leveringstid vil du blive adviseret på mail umiddelbart efter din ordre er blevet behandlet.

Når din ordre er afsendt vil du modtage en bekræftelse på mail med pakkens tracking nummer, hvis din order sendes med Quickpost hos Post Nord, findes der ikke tracking nummer. 

Alle forsendelser i Danmark sendes som Quick Post eller pakkepost med PostNord eller med Dao eller GLS. Pris ved forsendelser i Danmark  på under kr. 150.- med PostNord er 29.- Ved køb over kr. 150.- DKK er levering gratis.

Varen vil blive leveret på den leveringsadresse, der angives ved bestillingen.

PostNord: Levering sker mandag til fredag. 

Alle pakker sendt med PostNord, DAO eller GLS bliver leveret på leveringsadressen. 

Der skal kvitteres for pakken ved modtagelsen. Dette behøver ikke nødvendigvis være dig der kvitterer. Personer på leveringsadressen (f.eks. familiemedlem, en ven, en receptionist) kan således også kvittere for modtagelsen med bindende virkning for dig. Er der ingen til stede på leveringsadressen, når pakkebuddet kommer lægges en advisering om, at pakken kan hentes den efterfølgende dag på et angivet udleveringssted.

Forsendelsen vil typisk blive opbevaret i op til 14 dage før pakken returneres til os, som ikke leveret. Husk at du via det tilsendte tracking nummer du modtager ved pakkens afsendelse kan følge forsendelsens forløb.

Hvis du oplever problemer ved modtagelse af din pakke eller problemer som at din pakke ikke dukker op, bedes du selv kontakte PostNord, DAO eller GLS, da HipZen  ikke har flere oplysninger om pakken, end dem du selv har via trackingnummeret.

Hvis varen er synligt beskadiget under forsendelsen, er det vigtigt at du afviser pakken ved modtagelse.

Bytte- og fortrydelsesret

Hipzen ønsker glade og tilfredse kunder og kan kun opfordre dig til at tage kontakt til kundeservice på mail Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller telefon 28308488 hvis der er problemer med de varer du har købt.

Hipzen yder 14 dages fuld returret på alle varer købt online. Som kunde har du ansvaret for, at varerne returneres således at de er os i hænde senest 14 dage efter, at du har modtaget forsendelsen. OBS: vi anbefaler ikke, at du sender retur med frimærker, da pakken risikerer at være meget længe undervejs.

Hvis varen du køber er en gave, bedes du skrive dette under "bemærkninger" når du lægger din bestilling. Skriv gerne hvornår gaven skal gives , så vi kan oplyse dette på byttebonen, hvis gaven evt. skal returneres. Dette er glædende såfremt datoen for hvornår gaven skal gives, er inden for en rimelig tidsperiode (ca. 1 måned inden).

Vi pakker desværre ikke gaver ind på vores webshop, men vedlægger en gave pose. 

Ønsker du at levere en vare tilbage, skal meddele dette på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., senest 14 dage efter leveringsdatoen.

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen (inkl. fragt). Vi indsætter pengene på det betalingskort, der er benyttet ved købet, når vi har modtaget og tjekket varen.

Vi kan kun refundere pengene til den konto som blev brugt ved købet.

Hvis du har taget varen i brug, ud over hvad der er nødvendigt for at konstatere varens størrelse og egenskab, forbeholder vi os retten til, efter en konkret vurdering i hvert tilfælde, at reducere tilbagebetalingen eller lade tilbagebetalingen helt bortfalde.

Som kunde hæfter du selv for fragt omkostningerne og risikoen fra dit hjem til HipZen

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig (original) emballage. Vi anbefaler dig, at du sender dine varer retur på en måde, hvor du får en kvittering for, at vi har modtaget din pakke.

Bemærk – pakker skal sendes retur direkte til nedenstående adresse inden for vores åbningstider, pakker leveret andetsteds vil ikke blive afhentet. Pakker returneret pr. efterkrav modtages ikke.

Vi beder dig returnere og sende din pakke til følgende adresse:

HipZen

Brunemarksvej 4

3490 Kvistgård 

Såfremt ovenstående ikke er opfyldt, forbeholder Hipzen sig retten til, at sende varerne retur til køber.

 

Reklamation

I henhold til købelovens regler har du 24 måneders reklamationsret.

Dette betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig en betingelse, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Eksempelvis er der på smykker slid som følge af :

“Hipzen jewelry are made from gems and different metals, bronze and brass, which can also be plated with silver or gold. During time the jewelry will loose its plating and shine, due to wearing conditions with parfume, lotion, acid and water. “

Der skal reklameres indenfor rimelig tid efter, at du har opdaget manglen ved varen.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger, som du måtte have i forbindelse

med returnering af varen, såfremt reklamationen er berettiget. For at vi kan tilbagebetale dine forsendelsesomkostninger, skal du fremsende den originale postkvittering.

Når du returnerer varen, bedes du angive hvori fejlen består samt købstidspunkt, dokumenteret med kvittering. Bemærk – vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Husk altid at sende varen tilbage i forsvarlig emballage. Vi anbefaler dig at du sender dine varer retur på en måde, hvor du får en kvittering for, at vi har modtaget din pakke.

Vi beder dig returnere til følgende adresse:

HipZen 

Brunemarksvej 4

3490 Kvistgård

Forbehold
Hipzen tager forbehold for udsolgte varer, trykfejl, stavefejl, samt forsinkelser, som Hipzen ikke kan kontrollere.

 

Oplysning om klagemuligheder

Hvis du vil klage over en vare købt hos os, hvor du mener vi ikke har handlet korrekt, kan du indgive en klage til:

Center for Klageløsning i Konkurrence - og Forbrugerstyrelsen

Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk

Ved indgivelse af en klage skal du oplyse vores e-mail adresse Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Tilmeld nyhedsbrev

Modtag vores nyheder og tilbud

© 2020. All Rights Reserved.
payment-card-img